Investicije u vinarije i marketing vina
Ciljevi mjere su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju vinogradarskih tehnika, kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje.
Prihvatljivi korisnici
Prihvatljivi korisnici sredstava su fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar, koje se bave proizvodnjom ili prodajom vina, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.
Preduvjet
- fizičke osobe obveznici poreza na dohodak/poreza na dobit
- mikro, mala, srednja i velika poduzeća
Razina i visina potpore
Maksimalni iznos potpore po projektu je:
- EUR 1.500.000 za mikro, mala i srednja poduzeća
- EUR 750.000 za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih i prometom manjim od 200 milijuna EUR
- EUR 550.000 za ostala velika poduzeća
Razina potpore:
- za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50% (70%*)
- za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih i prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25% (35%*)
- za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24% (34%*)
*Uvećani intezitet (naveden u zagradama) primjenit će se za sve projekte koji budu odobreni do 15. listopada (što, naravno, ovisi o kvaliteti i cjelovitosti pripreme projektne dokumentacije).
Prihvatljive aktivnosti
- troškovi izgradnje, poboljšanja, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi poboljšanja iste nepokretne imovine, uključujući uređenje okoliša, manipulativnih površina i parkirališta na gospodarstvu te izgradnju pristupnih puteva do objekta na gospodarstvu pri čemu troškovi uređenja okoliša, radnih i manipulativnih površina te parkirališta ne smiju premašiti 10% od maksimalnih troškova građenja/rekonstrukcije i /ili obnove vinarija i/ili prezentacijskih objekata i/ili prodajnih objekata te prenamjene u navedene objekte
- troškovi kupnje ili zakupa novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, uključujući montažu i prijevoz
- opći troškovi povezani s izgradnjom/poboljšanjem, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme
- troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova.
NAPOMENA:
U slučaju gradnje, rekonstrukcije, poboljšanja ili obnove objekta vinarije, kod prijave nije potrebno priložiti građevinsku dozvolu, već je dovoljno dostaviti dokaz da je predan Zahtjev za izdavanje građevinske dozvole. Građevinska i uporabna dozvola moraju se priložiti po završetku ulaganja.
Ukoliko za zahvat u prostoru nije potrebna građevinska dozvola, prijavi treba priložiti dokument kojim se dokazuje da se gradnja/rekonstrukcija/obnova može provesti bez izdavanja građevinske dozvole.
Ako se nabavlja samo oprema, ona mora biti smještena u objektu koji je legaliziran.
U slučaju izgradnje/poboljšanja nepokretne imovine, kod prijave je obavezno predati Glavni projekt i Troškovnik radova.
VAŽNO:
Ovim putem skrećemo pažnju i na određene promjene u odnosu na prošle natječaje:
- Ponuditelji opreme i radova moraju biti registrirani za djelatnost za koju daju ponudu.
- Ukoliko ponuditelji opreme i radova imaju podizvođače/podugovaratelje, na ponudi ponuditelja moraju biti navedeni ti podizvođači/podugovaratelji sa njihovim podacima.
Prijave se podnose do 30. travnja 2021. godine.