EUfondovihr


 
Investicije u vinarije i marketing vina

marketing vinaCiljevi mjere su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju vinogradarskih tehnika, kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje.

Prihvatljivi korisnici

Prihvatljivi korisnici sredstava su fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar, koje se bave proizvodnjom ili prodajom vina, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Preduvjet

- fizičke osobe obveznici  poreza na dohodak/poreza na dobit

- mikro, mala, srednja i velika poduzeća

Razina i visina potpore

Maksimalni iznos potpore po projektu je:

- EUR 1.500.000 za mikro, mala i srednja poduzeća

- EUR 750.000 za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih i prometom manjim od 200 milijuna EUR

- EUR 550.000 za ostala velika poduzeća

Razina potpore:

- za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50% (70%*)

- za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih i prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25% (35%*)

- za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24% (34%*)

*Uvećani intezitet (naveden u zagradama) primjenit će se za sve projekte koji budu odobreni do 15. listopada (što, naravno, ovisi o kvaliteti i cjelovitosti pripreme projektne dokumentacije).

Prihvatljive aktivnosti

- troškovi izgradnje, poboljšanja, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi poboljšanja iste nepokretne imovine, uključujući  uređenje okoliša, manipulativnih površina i parkirališta na gospodarstvu te izgradnju pristupnih puteva do objekta na gospodarstvu pri čemu troškovi uređenja okoliša, radnih i manipulativnih površina te parkirališta ne smiju premašiti 10% od maksimalnih troškova građenja/rekonstrukcije i /ili obnove vinarija i/ili prezentacijskih objekata i/ili prodajnih objekata te prenamjene u navedene objekte

- troškovi kupnje ili zakupa novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, uključujući montažu i prijevoz

- opći troškovi povezani s izgradnjom/poboljšanjem, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme

- troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova.

NAPOMENA:

U slučaju gradnje, rekonstrukcije, poboljšanja ili obnove objekta vinarije, kod prijave nije potrebno priložiti građevinsku dozvolu, već je dovoljno dostaviti dokaz da je predan Zahtjev za izdavanje građevinske dozvole. Građevinska i uporabna dozvola moraju se priložiti po završetku ulaganja.

Ukoliko za zahvat u prostoru nije potrebna građevinska dozvola, prijavi treba priložiti dokument kojim se dokazuje da se gradnja/rekonstrukcija/obnova može provesti bez izdavanja građevinske dozvole.

Ako se nabavlja samo oprema, ona mora biti smještena u objektu koji je legaliziran.

U slučaju izgradnje/poboljšanja nepokretne imovine, kod prijave je obavezno predati Glavni projekt i Troškovnik radova.

VAŽNO:

Ovim putem skrećemo pažnju i na određene promjene u odnosu na prošle natječaje:

  1. Ponuditelji opreme i radova moraju biti registrirani za djelatnost za koju daju ponudu.
  2. Ukoliko ponuditelji opreme i radova imaju podizvođače/podugovaratelje, na ponudi ponuditelja moraju biti navedeni ti podizvođači/podugovaratelji sa njihovim podacima.

 Prijave se podnose do 30. travnja 2021. godine.

 

NOVI Ravecon logo 200x69px
Ive Paraća 1, 10360 Sesvete
HRVATSKA

 KONTAKT
Tel. 01 2127 673

RADNO VRIJEME:
pon. - pet. 8:00 - 16:00

baner footer
Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vama omogućili najbolje korisničko iskustvo, za analizu prometa i korištenje društvenih mreža.